Вітаю вас, шановні відвідувачі та користувачі форуму!
Давайте знайомитись!
Мене звуть Олійник Лариса. На сторінках Мережі використовую nickname Лора або Лора Галл.
Мешкаю в Україні, в невеличкому мальовничому місті Вишгороді, розташованому біля столиці.
Люблю подорожувати країною і обожнюю нашу неповторну українську природу.
Пишаюсь нашим незламним народом та збройними силами, які зараз захищають нас від ворогів. А ще люблю наші пісні та нашу неповторну «солов’їну» мову.
Я - власниця творчого порталу
"Погляд на Світ та сайту
"Обовсемка".
Всі свої сайти я наповнюю, підтримую і видозмінюю під свої потреби сама. Для цього поступово вивчаю та освоюю мови програмування, принципи сайтобудування, основи сео-оптимізації для пошукових систем та різноманітні графічні редактори та програми.
За основною професією я – інженер з автоматизації виробничих процесів. Додатково маю спеціальність менеджер-економіст.
І хоча за освітою я – "технар", творчість у моєму житті відіграє важливу роль.
З дитинства пишу вірші, у більш зрілому віці почала писати розповіді, есе, казки... Закінчила музикальну школу по класу фортепіано, граю на синтезаторі, іноді пишу мелодії та пісні. Захоплююсь фотографією, люблю створювати колажі та анімацію у Фотошопі, зараз освоюю графічний планшет.
Ще я - головний редактор і автор
дитячого журналу "Обовсемка". Мені подобається створювати цікаві навчальні та пізнавальні матеріали для дітей, а також писати для діточок віршики та казки.
Подобається створювати електронні книги та журнали, займатися їх версткою та дизайном. Для цього я створила електронне Видавництво «ГАЛЛОРА».
Доречи, журнал "Обовсемка" та всі
електронні книжки для дітей, які представлені на сайті, я верстаю та оформлюю сама у дизайнерській програмі InDesign (практично всі графічні матеріали та обкладинка журналів та книг - це авторські колажі).
Мої вірши та прозу для дорослих ви знайдете на порталі «Погляд на Світ», а все для дітей – на сайті «Обовсемка» та в одноіменному журналі.